jueves, octubre 27, 2011

FIRST DAY IN LONDON

Hi guys! Pero antes a despdida de Barcelona..Quedada con Chus e Marta(Si,Lalo e Guti,esa Marta) a ver o partido do Celta en un bar de Via Laietana.Victoria do Celta e como non,querer sair despois por ai.Chus tinha que traballar ao dia seguinte polo que fomos a sua casa,en Gracia,que e a casa dos 2.Como Marta non curraba ata as 16h ao dia seguinte pois fomos tomar algo a un bar debaixo da sua casa.Saimos do bar as 2.30 e buscando outro bar damos con uns trompas.Un deses trompas nos leva a un bar a unhas cantas ruas de ali. De caminho a cousa parece q s pon ben pq Marta me pilla do ganchete,:) Chgamos ao bar ese,tomamos algo co tipo...que s marcha de ai a un anaco ao percatarse da situacion.Ao cabo duns minutos xa nos estabamos dando o lote.Marchamos ata a sua casa e que pasou? Que a minha puta polla non se punha dura (Anxo,non eres o unico)produto dun cansancio extremo (sobara 4 h nas ultimas 36h) apoiado na inxesta de alcohol.A pesar dos seus intentos,por todos os medios(non,rectal non)non habia moito feeling e cando a cousa comezaba a ponherse ben(dura,neste caso),a minha tendencia natural a dicir paridas(si queridos amigos,tamen cando pino)me xogou unha mala pasada,pois lle cortei o rollo.En fim,que non nos entendiamos moi ben...Quedamos coas ganhas,pero q se lle vai facer...Total,que m chegou a hora de marchar e de pillar o bus a Girona pra logo vir a London. CHEGADA A LONDON Despois dunha viaxe q se me fixo eterna por mor do cansancio acumulado e de non poder sobar demasiado no avion cheguei a London.Dia semidespexado e un frio importante.1ER CONTACTO CON UN NATIVO:Saio airoso.O bus do avion levame a estacion do aeroporto.Unha vez ali,a sorte esta do meu lado e dou con uns madrilenhos enrollados que me botan unha man.Eles vam ao Este,aconsellanme parar en Kentish Town,mais centrica segun din.Chego a Kentish Town e un rotulo dunha rua indicame que estou en Candem,e eu sen ter nen puta idea d onde estaba parando.Busco un ciber,pois Sara,a colega de Charo mandarame un mensaxe via Facebook dicindome onde traballaba.2 CONTACTO CON NATIVO: "I want a computer,please" " How long",me pregunta o tipo.Non entendo.Repiteo e entendolle "Alone".Por terceira vez dime..How long, a velocidade de "O meu interlocutor e subnormal". Comprendo e respondo "Middle hour" e o gicho contendo a risa "Half hour". Accedo a internet e comprobo que Sara curra en Candem.Tremenda potra!! Despois de buscar a rua durante unha media hora chego a xunto dela.Saudos de rigor e marcho a dar unha volta e comer algo.Na entrada do mercado hai un posto chines.Comezo a mirar a comida,sen abrir a boca pra nada.E o chino que me pregunta "Espanhol?" Flipando e tras descartar a explicacion da minha verdadeira nacionalidade contesto que si(sons of a bitches,don't laugh you)Compro a comida:4 libras(5 euros),non esta mal.Doume unha volta polo barrio.Comprobo in situ que non entendo unha merda do idioma e flipo coa cantidade de negr@s,arabes,chineses...Vexo alguns punks typical british,con crestas de cores levantadas,e a un skin con carton (non,con Dani inda non qudei)Paro nun pub e me bebo unha Becks:3.60,ao cambio 4.50 e.Timotei.As 18.30 vou ao chollo de Sara e marchamos pra casa,o cual agradezo pois estou escarallado.Charlando de todo un pouco montamos no tren caminho de Hackney (noreste). A PRIMEIRA ARMADA:Ao pouco de chegar a Hackney exclamo "Como me doe a espalda!" Solto un "MECAGOENDIOS" ben sonoro.Deixei a mochila no tren.Volvemos a estacion.Sara encargase de falar con informacion,que lle da un numero.Hai que agardar a que chegue o tren ao final,logo xa se vera.A ver se sona a flauta pero douna por perdida.Balance da perda:as botas,o portacd cheo e algun calcetin e gallumbo.De regreso a casa doume un banho e comezo a ver Sin City,in english with subtitles.Estoume quedando durmido e marcho pra cama como as vellas,son as 10 da noite.Durmin bastante ben,inda que me despertei algunha vez durante a noite.Hoxe en pe as 9.Seguirei informando.Apertas my friends

10 comentarios:

Saul dijo...

Me alegro que vayas safando por London...espero q recuperes la mochila (BERZAS!!!). Disfruta de la ciudad que mola la ostia. seguro que ya flipaste con el mercadillo de Candem. suerte en la busqueda de curro and with your bubble gum dick!!

Apertas

Lalo dijo...

Mitical!

Vou concentrar as miñas forzas futuras en solucionar os vosos problemas de ereccions..Pásao ben, e atopes ou non curro disfruta da cidade que mola

PD: O prezo das birras e o estandar, vete acostumandote

Anónimo dijo...

Dani tamen vive en Hackney!!
pregunta polo Ryan´s, é un pub de dous pisos, do mellor que podes atopar por esa zona!!

Unha aperta

Anónimo dijo...

Onte me reencarnei en Paco Martinez e me perdin.Flipando con todo:tias todas cubertas,menos os ollos,xudios,negros de 200 kg...Por sorte souben voltar a casa.A mochila prdida,como era de agardar.Onte tomei unha pinta por 2.50 de John Smith,exquisita.E o dono convidoume a outra,mil enrollado.Como me pillou o acento o tipo,que me despediu ao berro de "Machas grasias y hasta luega"

Anónimo dijo...

Grande Iker!
Tendo onde durmir, tes muito ganhado.
O melhor, a despedida de Carcelona e o do "how long?, middle hour." jajaja.

Apertas!.

guti.

Anónimo dijo...

Grande Visitación!
Q ilusión q tras 15 anos de amizade sexa iso o que lembres de min...
Take and never give up, apertas!
Anxo.

Anónimo dijo...

Grande Iker, ke gracia me fixo FIRST DAY IN LONDON, pasao ben, e moita sorte!!

Apertas

Argu.

Anónimo dijo...

Post data: Fixo=fiso

Argu

Anónimo dijo...

eu me teño proibido as coñas a hora de follar, son os únicos 5 minutos que hai que respeitar, mais dun polvo perdido por iso, e nunca se sabe cal pode ser o único.
e
español, tantos anos de actitude anarka pra a primeiras de cambio ven un chino e lle cantas o cara al sol...o dano que fae a fame...

atopa curro xa e se te instalas poida qeu recibas visitación en decembro,

a lot of kisses in your ass

alex, or course!!!

Anónimo dijo...

"eu me teño proibido as coñas a hora de follar" jajjaja!! Habera que deitarse contigo...que cruz! PD:Santa Elena!
"español, tantos anos de actitude anarka pra a primeiras de cambio ven un chino e lle cantas o cara al sol...o dano que fae a fame..." O proximo que me pregunte conexion directa con Sara...Xa estou dicindo,Galicia,Spain.E hoxe un romanes preguntoume e xa lle contei o das 3 nacions do Estado.
"atopa curro xa e se te instalas poida qeu recibas visitación en decembro" Niso estou...hai un xardineiro q conhece Dani interesado en pillarme.Parece ser q me chamara en breves.A ver se se concreta iso...De todos xeitos por moito que me instale non vou ter un piso onde meter a penha,aqui e todo carirmo.Quen queira vir tera que pillarse un Hostel(eu estou pagando 75 euros semanais).SEE YOU!! Iker