lunes, mayo 28, 2007

SUSPENSO AO 1º INTENTO

Pois sí. Hoxe fixen o primeiro intento do práctico de conduzir e pinzei. Contóvolo por akí así non tenho k repetir a historia 40 veces. Bouzas, 12 manhá. Seguindo o teu consello, Urko, digolle ao meu profe q vou d primeiro, pero vou ir primeiro do meu coche o q m aboca a q antes minha vaian 3 tías máis e empeze no meollo vigués en plena saida dos colexios. Bueno, non pasa nada. De momento estou tranquilo e avalado pola práctica q fixen co meu profesor 1 hora antes e q me saira cojonudamente e tamén por umha pasti q me deu a minha vella ( "é a mesma q tomou a tua irmá no MIR" ). Chega o meu turno e o tipo q me dí: bueno,puede pasar. Entro no carro e o meu profesor e o examinador de charla fumando un cigarro. Empezo a porme nervioso e a impacientarme. Momento no q o meu puto pé esquerdo ( q tantas manhás d gloria futbolística ten dado) empeza a tremer sen puto control. Despois de descartar a opción rabona como método de embrague e desembrague ( ésta é a mítica parida q hai q mandarlle en todo post)empezo o exame. Arranco costa abaixo e claro o carro q vai pq está em punto morto. Meto a primeira tarde pero a meto. Empezo o exame na rua Manuel de Castro, para máois inri. Primeiros momentos do exame sen problemas. Chega o semaforo de Manuel de Castro con Florida. O puto pé esquerdo q continua co tembleke. Ponse en verde e s m cala. Merda! Prendo o carro , meto primeira e continuo Martin Echegaray direccion rotonda Alcampo. Fago a rotonda sen problema e xiro a dereita Castelao. " Cuando pueda situese en el carril d la izqierda". Empezo a sinalizar estando parado.Ponse en verde e co intermitente empezo a cambiar d carril. Un flipao q ven a toda ostia. Sigo metendome ( xa parará, digo eu). O bastardo q non para, pita e provoca susto d rigor. Metome no puto carril zurdo de mala gana e menos seguro q un bebé sen a sua mamá e rumiando. Chego ao semáforo d Castelao q xira para a rua Estrada. Ponse en verde e paso. De repente un puto paso d cebra e d ganhán q me paro pq hai un vello na acera. E o vello q non para e eu pnsando pa min " joder, co puto vello, q pase dumha puta vez". O semáforo, claro, o tinha em vermello e m miraba estranado. Momento no q o examinador m dí q estaba en verde para mín. " Pare donde los contenedores". Fin. O luns q ven irá mellor, espero.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

jeje!!
Ánimo Visi que xa o sacas o próximo luns. Que é dun exame de conducir sin un pouquiño de suspense...

Saúdos!

Lalo dijo...

take it easy, visi. con calma hombre que no pasa nada, fijo que apruebas el lunes y ya tienes historia simpatica para los proximos 3 meses

Visi dijo...

Pois se queres historia simpática máis ben chorras,ai vai unha: este finde em Madrid presentaronme a un tío e ao darme a man o tío q me lesiona, nada de gravidade, pero ainda tiven molestia durante umhas horas. Logo, horas despois, todo morao q lle conto a historia e o tipo con cara de " este gallego me está vacilando". Umhas risas este finde. Ademáis namoreime da compa de Anxo, é um dicir... Salut

Visi dijo...

Ah! e gracias polos ánimos. Espero non cargar o luns e ter historia simpática paos vindeiros 6 meses. Ademáis está em jogo o peiteado púbico e a afeitada sobakil de Roi. A por todas, ostia!!!!