miércoles, septiembre 20, 2006

PAJAS MENTALES

Bueno, vou ponher umhas cantas gaiolas mentais inda q sei q só me contestaran os de sempre, se é q o fan.
Me cago en todas akelas persoas q lle berran aos seus fillos por calkera estupidez ou q ignoran as suas inkedanzas de pekecho/a ,me cago en todos os donos de cans q lles pegan uns tirons de pescozo da puta hostia, me cago en todas as vellas q andan rajando das vidas alleas por carencia dumha propia, me cago em todas as persoas q van de "kedaguais", me cago nas imposicions, venham do lado q venham, me cago em todo akel q me catalogue, me cago nos pesados nocturnos, me cago no aburrimento, me cago nas conversas vacuas, me cago em Iker Casillas por ter-se apoderado do meu nome, me cago em todos os babosos machitos nocturnos, me cago na falta de sentido de humor, me cago nas pateadas dende Balaidos ao centro sem walkman, me cago nos salarios de merda....... etc...( sería nom rematar) Viva todo/a akel/a ke desfruta kitandolle umha risa aos seus, vivam as paridas,viva o kachondeo, viva o companheirismo, vivam as aventuras, vivam as anécdotas conhonas,viva aprender cousas novas, viva a adrenalina, viva akel/a ke se esforza em acadar o que kere, viva kem nom traga, viva quem sigue dicindo takos em abundancia, viva o garrulismo simpático, viva quem luita por akelo q considera xusto, viva @ q se askea de cando em vez por ser isso sinónimo de inconformismo,......... Poderia seguir mil horas mais cos "me cago" e cos "viva" pero manhá madrugo pa ir a Cambados e nom quixera engadir outro "mecago em Cambados e na puta vendima" Ala. A mamala

1 comentario:

Visi dijo...

A primeira frase de "mecago" nom é pola minha velha senom pola xente à q tenho q escoitar pola rua.