viernes, febrero 03, 2006

FILOSOFANDO......

Antes de nada comentar que deixo o curro.Remato o día 20 fevereiro. Umha mestura de fastío no que respeita ao trato coa gente,de encontronazos com gentuza que pouco a pouco te vai minando a moral e o mais que interioririzado sentimento de que o que estou fazendo é ir pedindo esmola polas portas e nom fazendo nada produktivo levaromme a tomar esta decisiom. Así que .. CIAO Zaragoza! , noutra okasiom tal vez...
Creo nom exagerar se digo que se podem tirar algumhas conclusions sociológicas da minha experiência laboral, pois entre pitos e flautas chamei a umhas 8000 portas durante este tempo, tempo no que puidem constatar que os males máis extendidos na sociedade som a hipocrisía e a mentira. Considero hipócritas a akeles/as todas que cumha boa palavra e às veces um sorriso forzado mandamte a tomar polo cú finamente, sem erguer nunca a voz e acompanhado dum falso " lo siento". Cantas veces despois de entrarlle à gente ofrecendolle a enkisa e trala negativa inicial recorrer ao manido " e cubrir por cubrir, ke me pagam por cada umha??" tivem que escoitar " nom, sintoo moito" ou " nom tenho tempo ( um cuestionario que se fai em 10 minutos , xuroo. ; e a polo cal podo ir em varias ocasions no día, incluso em varios días. Joder! podese fazer cando pos um toti!!! ) . E algo que me deskicia!!!!!!Nom o sintem nada!! Palavras baleiras de significado. Preferiría que me dixeram como me dixo o outro día um tipo: " mira chaval, a mi casa viene kien yo kiero; es decir mis amigos y mi famila y no tengo pq aguantar que me vengam com mierdas de cuestionários" . Joder! Sinceridade!! E ao pavo razom nom lle falta, ke konste !! , de aí ao que me refería antes de q me sentía q ía pedindo esmola polas casas... ( em mais dumha ocasiom ofreceromme dinheiro, por certo...) . O segundo mal ao que me refiro é a mentira. Em serio rapaces, nom sabedes a de mentiros@s que me tenho atopado em só 2 meses..... sobre todo cincuentons... Dimche que nom vive ningum jovem e cando estás no portal atopaste com um que che dí que vive no piso do que te akababas de marchar de baleiro. Polo menos se tiveram a honradez e os collons de diciche ke sí, ke vive algum jovem pero que nom se fiam da enkisa ( iso sería totalmente respetable). Moita gente recorre à mentira como medio para eludir umha situaciom ke lhes provoka desconfianza e inkluso medo ( em serio) ; o qual me leva a pronunciar a mítica frase: " a fim nom justifica os meios".
Se hipocrisía e mentira som denominador comum dos 30 anos parriba umha preokupante falta de solidariedade e umha competitividade absurda ( algo así como " nom me sae dos collons fazelo y me la suda q no te paguem, buskate otro qrro...) amosamse em máis dum vinteañero. Xente à que lle dis que é um chollo temporal, ke se enrollen ke nom lles custa nada, ke... e nem pa Dios!!! Ao final xa os mandas à merda por dignidade!!!
Como nom , deixo atrás um bó feixe de anécdotas.,As máis destakadas: a do vello q me entrou, a da senhora que me deixou um paraugas toda umha tarde ( paraugas recordo do seu difunto home, por certo) e máis recientemente a dumha senhora que me berrou " largo de mi casa! estoy comiendo!!!! ) à que como vinganza lle sequestrei o felpudo e llo tirei ao lixo, así como um pijo ke com aire de superioridade pediame que me identifikase. Cando lhe respondim que eu me identificava se se identificaba él e ke eu simplemente estava entregando um test, que nom me faltase ao respeito, ke se kería o kollia e se nom, pois nom, o pavo, todo gallito dí: " hablo como me sale de las pelotas q para eso estoy em mi casa!!! Así ke largo!!!! ( berrando, co dedo extendido e dando um portazo). Como nom podía ser de outro xeito a minha diabólica mente empezou a pensar na vinganza e como felpudo nom havía pois contenteime com cuspirlle na porta e arrancarlle o buzom..!! Por certo, atopeime ao pavo esa mesma tarde vestido de fiscal, xuiz ou algo así, noutro portal e preguntandome socarronamente se sabía algo dum buzom arrinkado. Jajajaja!!! Ke fodido estava!!!!!!! Ademáis outro pavo kixome pegar por tirarlle o felpudo eskaleiras abaixo e cuspirlhe na porta ( como resposta a hipocrisia d k falei antes) e um madeiro ameazoume com abrirme a cabeza pq ante a pregunta sua cando ia entrar no "seu" portal : "donde vas??" eu respondinlle " e tí?? " . Logo chamei a um telefonillo e puxem a man como faziam os chapons pa k nom lles copiasemos nos exames, e o tipo q insistía ante o qual nom puidem evitar um "q patético!!" momento no q me ameazou com abrirme a cabeza. Como vedes fazendo amigos...
Soese dicir que nom é ouro todo o ke reloce pois neste caso nom é merda todo o que apesta e tamem dim com gente que me convidou a passar à sua casa a tomar um kafé, a senhora do paraugas e toda a xente q se enrollou em fazerme o favor de cubrirme a enkisa cando nom lles importava 3 hostias o curso de marras... em especial a Saúl, Pollo, e compas do cole (Noa Costas, Carla Muleiro, Elena Vazquez ) e algumha k outra chonda solidaria........
Aburrrrrrrrr!!!!!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Vaia Merda!!! Falas de hipocresia cando ti non eres consecuente cas tuas ideas, non me creo que penses asi.
Fdo. el pei

PD: se queres regaloche un felpudo.
Que tes un vicio!!

Visi dijo...

NEM M FAI GRACIA NEM ESTOU D HUMOR PARA TOKADURAS D PELOTAS!!