lunes, marzo 06, 2006

Q PASSOU ONTE?

Carlos, pq nom vinhechedes onte ao cumpreanos? Saúl tampouco apareceu.
A festa moi bem. Comentar k fumos testemunha dum incêndio num dos chabolos que hai na zona, polo k sei sem vítimas. Em 5 minutos aparecerom os bombeiros e a pasma. Impresiona cando estás morao ver o lume tam de perto.. Tamem fixem um coleguita marroquí: Nourredine. cuia traducciom ao galego, como é obvio, é Nonlledin. Por certo Marti: sabes se alguem colheu a minha bolsa do cumpreanos?, pq co ajetreo do incêndio foi.se.me totalmente

2 comentarios:

Marti dijo...

Non sei, eu dinlle as miñas movidas a Luis, q se pirou pronto, pero das tuas nin puta idea.

Chal-lee dijo...

Saúdos.
Supoño que moita xente non o sabe pero estou sordísimo. Inflamación de tímpanos é o diagnóstico do otorrino. Levo máis de dúas semanas sordo e estou ata os collóns de non escoitar nada e de falar baixo. Non lle recomendo a nadie que estea sordo, é un coñazo.
Debido a esta situación temporal (espero...) que atraveso, non me apetece saír porque non podo relacionarme con normalidade.
Sinto a miña incomparecencia.
Felicidades aos afortunados e que cumpran moitos máis.


Chal-lee