jueves, enero 19, 2006

AMIGOS, VOLVO A CASA. 2 ª PARTE: KONFESIOM

Estes ultimos días estam sendo moi movidos. Como bem sabedes nom tenho DNI dende hai aproximadadmente 2 anos ( por certo hai umha foto dum servidor skapuchado com umha palestina keimando o cartom de marras). Cando empezei co trabalho puxem as mil e umha desculpas para nom amossar o carnet. Safei e comezei a trabalhar ; mais como se soe dicir todo o bó remata. O martes passado o xefe dixome q sem DNI nom podia trabalhar pq " nom era nada sem DNI" Por motivos q explicarei máis adiante dixemlhe q nom o ia kitar ; ante isto respostoume q sentindoo moito a compresa nom me asegurava o posto de trabalho. Hoje estivem com él e dimlhe umha fotocopia do DNI pero él respondeume q nom valía, q o ía consultar pero ke nom valía e ke vaia manhá a escoitar a resposta definitiva. A isto unese a desconfianza q provoca na empresa q eu prefira perder o posto de trabalho antes de kitar o karnet, ko kual tenho menos posibilidades de conservar o trabalho que o Alavés de entrar em Champions.
Como me vexo sem casa e sem trabalho decidim falar coa minha nai e pedirlhe volver a casa e arranxar as diferencias q poidamos ter, ante o qual ela respostou ke dakordo mais com umhas condicions, umha das cales é q eu vaia ao psicólogo, pois ela nom pode estar sobresaltada continuamente coas minhas movidas e tamem para q me trankilice e relaxe e sente a cabeza, ao qual accedo pois é a minha nai e nom me custa um caralho.
Quero darvos as gracias a todos por botarme um cable num momento delicado para mim: dende Santi por deixar-me desinteresadamente o seu trasteiro num primeiro momento como a Lalo e a Carlos por fazelo mesmo estes ultimos dias, passando por Urko, Marti, Anxo , Hugo, Tatiana e Tamara, etc... convidandome a privar nos primeiros dias q nom tinha um peso e lavandome a roupa nas suas casas. A todxs, moitas gracias. Antes d q o lechoneo adkira tintes graves vou parar.
Por qué nom kitar o carnet para manter o trabalho ??? Nom vos dixem nada ata hoje por nom preocuparvos. Estou em busca e captura dende Outubro polo tema das hostias e posterior resistencia ante a policia na minha ultima detenciom. Como nom paguei a multa pois puxeromme em busca e captura. Cando me pilhem ou cando nom me kedem + pelotas k kitar o DNI porque mo exixam em todos os qrrelos, pois suponho k terei k passar uns dias no talego por mor da minha rotunda negativa a darlhe um só peso + a eses chorizos de democrático discurso ( Borreroak baditu milaka aurpegi). Anticipo-me a possiveis ofrecementos económicos pola vossa parte. Estou firmemente decidido a nom darlhes um puto peso+ . Xa paguei 550 euros polo simple feito de respostar a umhas hostias e por resistirme a ser detido. Nom penso pagar um puto peso + ( pidemme 750 euros + : 250 euros ke ainda faltam pao madeiro, dum total de 800 e ; e, aí é nada , 500 ke pide a empresa dumhas luzes de Papa Noel q um colega meu kitou do seu sitio. Isto ultimo é um escándalo pq o unico q fixo foi descolgalas do seu sitio, sem tempo a nada máis pois rápido apareceu a pasma. Por ponher um exemplo: é como se ti tes as cordas de tender a roupa e as descolgas por um lado, nom lles pasa nada só ke em vez de estar tensas están colgadas, com volvelas tensar xa está, só q eles dim q hai k pagar o chollo de volvelas tensar e nom sei k bolas máis .Total, ke tentam sakar talhada.
Bueno, nada máis. Salut i força al canut.

2 comentarios:

nhotex dijo...

Non entrarei a valorar as túas decisións, porque iso é cousa de cada un.
Quero darte ánimos e felicitarte polo reencontro ca túa nai. Paréceme, ademáis, moi intelixente pola túa parte deixar ca realidade interfira nos postulados ideolóxicos... O importante son as persoas.
Unha forte aperta!!

Chal-lee dijo...

Saúdos.
Só recordarte que en Elduayen, aparte de deixar huella emocional, deixaches o despertador, unhas chaves e comida a piñón, así que cando queiras pasa a recollelas e de paso lle mandas visita ao teu antigo hogar.


Chal-lee